Jag tror inte du vet hur mycket du igenteligen har betytt för mig riktigt? Jag gjorde allt för dig, blev sårad varje gång.. men jag tänkte mest '' han är min första kärlek han ska jag jag förbli ett med'' Han skiter i vad jag tycker och tänker, Det spelar ingen roll hur mycket jag kämpade för dig. För dig betydde jag säkert inte det minsta medans du var hela min värld. Kommer alltid och gå och ha dig i bakhuvudet och blicka tillbaks på dom senaste 8 och en halv månad. Vad var det som gick så snett så du bara sket totalt i mig? Du säger att du inte kan förklara för att du tror att ja inte kommer förstå.. Men om du bara skulle ge det en chans och säga precis allt så skulle nog jag må så mycket bättre och kunna gå vidare. Men du har iallafall fått ditt roliga nu så hoppas verkligen att du är nöjd med hur det har blivit.. säger bara en sak hejdå </3

Kommentarer
Postat av: Grip

Josse, jag vet att vi inte är så jävla bra vänner längre, men tar du tillbaka han igen så är nått fel. Hoppas verkligen inte du gör det, du kommer bara bli mer sårad, även om han säger att "han är ändrad, och aldrig kommer göra om det" så har du hört det ett antal ggr tidigare. Hoppas du ser vad han gör mot dig innan det har gått för långt, som det redan har.

2009-04-15 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0