fuck you fattaru?

öööh seg morgon som jag vet inte vad, Är försenad till skolan nu, madde väntar på mig å jag sitter här vid datan? :O om du läser det hära madde så e jaaa väldigt ledsen för det (A). Igår var jag i värmdö skulle blivit mysigt men det vart det inte. Segt du vet?! var me sebbe,marcus,freja,malcolm,nick och åååååh anton ! :) haha skojja men anton du e väl söt om dt e till någon tröst :) Juste glömde att jag träffade javve hahahahahaah förlåt xD!  naaj nu ska jag gå till bussen för det hära inlägget blev så misslyckat så jag vet nt vad puss sötnosar! och bilden där jag har ristat in ''a'' kan jag inte säga vem ja menar :) feel the pain ! puss


Kommentarer
Postat av: madilen

dumma.. :(

2009-04-21 @ 11:13:59
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Jonnus

AAAAAAAAARON :)

2009-04-21 @ 11:49:46
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH jonna verkligen nt xD

2009-04-21 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0