hur?

Hur har jag kunnat låta allt gå så långt med mitt liv med allt?! Jag har nog inte orkat bry mig om vad som kan hända med mig, har alltid tagit dagen som den kommer. Har inte gått i skolan sen typ september 08.. Fast har börjat gått nu. får sitta i eget klassrum me en egen lärare för att det inte ska bli bråk. Men vad har hänt med mig nu? har struntat totalt i soc och skolan.. Så besviken på mig själv.  Okej nu handlar det bara om att jag inte har orkat gå i skolan på två dagar och samma sak med soc. Men det är så det börjar en dag blir plötsligt många fler. Så tänk på det innan ni tänker ''en dag skadar inte att vara hemma''  Det var nog allt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0