men hallå?

Men snälla det är en massa som säger att man ska vara nöjd med sig själv, med sin vikt sitt utseende och sånt. Men så är det pogram som ''du är vad du äter'' Där Anna Skipper kommer och säger att man måste banta för att se bra ut i sin tex: bröllopsklänning hur dåligt självförtroende får man inte då liksom? Du kanske ska tänka lite vad vad du säger Anna. Som om inte alla redan har dåligt självförtroende och känner sig tjocka?!  Nu menar jag inte alla precis så men dom flesta känner så. Visst jag kollar på det programet men nu känner jag bara att det räcker, så säger bara dra åt helvete anna :)


Kommentarer
Postat av: Donia

så blond som du är fattar du väll inte att hon räddar deras liv för de dör om de fortsätter äta som de gör. viket idiotiskt tänkande du har

2009-04-24 @ 14:44:55
Postat av: josefin

vadå så blond som jag är? Ja men då kanske dom inte ska sända det på tv lilla du? Har du tänkt på hur många som mår dåligt och tycker att dom måste banta eller? nej det är vad DU inte fattar.. så sug!

2009-04-24 @ 18:37:28
URL: http://depeend.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag håller med dig asså, FUCK ANNA!!!!

2009-04-25 @ 19:38:53
URL: http://monho.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0