sovit bra?

godmorgon raringar hade ni de bra igår? Inte jag träffade på daniel började gråta som jag vet nt vad.. skit jobbigt verkligen kan inte släppa honom! Vicke följde mig ändå till märsta , för han ville inte att jag skulle sitta och gråta själv, gulligt va? Satt och trösta mig hela tåg resan. Sen i märsta så kom freja och joni.. Så alla vi taggade hem till freja och sov där. Vicke och joni åkte nyss.. Nu väntar jag på att pappa ska komma och lämna mina saker. Idag så ska det bli sjuuuukt kul festfestfest vad ska ni göra? puss

Kommentarer
Postat av: Laayout

jag har inte sovit gott inatt, vaknade vid 1 av att min kompis ringde o sen va ja vaken till 5 ! Hutlöst Puss ha de bra<3

2009-04-25 @ 15:29:07
Postat av: Laayout

jag har inte sovit gott inatt, vaknade vid 1 av att min kompis ringde o sen va ja vaken till 5 ! Hutlöst Puss ha de bra<3

2009-04-25 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0