vattenpipa plus en deppig josefin

godmorgon sovit bra? det har inte jag... Fick reda på att daniel var otrogen å hade sex me ngt random.. så man kan ju rättaresagt att han  kunnde ha tagit en kniv rakt i hjärtat på engång ist! Men iaf sen ringde marcus och skulle få mig på bättre humör och det fick han såklart. har verkligen saknat honom ''/ Efter det så ringer ola och stöttar. Tack sötnosar speciellt freja och jonna. Men iaf vi bestämmde oss för att vi skulle röka vattenpipa igår, så då drog vi till valsta och gjorde dt :) Freja å raller satt å höll om varandra. fick till och med se en gullig puss där (a) Jag fick låna javve's jacka gulligt där :) nja vet inte vad som händer idag drar väl till valsta och träffar jossan puss

Kommentarer
Postat av: Jonnus

jag älskar dig hjärtat!

2009-04-14 @ 09:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0