direkt hemmifrån

Kom nyss hem från martin.. kan berätta lite vad osm hände igår dåra började me att jag och martin bråkade lite pågrund av det som hände på io när jag nattgibba, så han kom till mig runt nio igår kväll och så började vi prata om det som hade hänt..så berättade han en sak som han typ har ljugit om i 3månader för mig så blev jätte chockad och började gråta, senare så blev vi samms osv och drog hem till honom så sov jag dära men nu är allt jättebra mellan oss! :D orkar inte skriva vad som hände på io, eller lite hans polare såg mig med mitt ex, när jag och han satt och garva och typ knuffade på varandra osv så allt var ju sjukt överdrivet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0