dissAD

är hemma nu sorligt nog så vart det inga bilder idag heller, damn martin är på någon jävla fest idag med..hoppas du har kul älskling!! Vi var ju på middag för en stund sen jättetrevligt var det snackade gammla minnen och min syster garva så mycket att hon började gråta hah snutte då ! Försöker just nu att få ut madde vill verkligen inte sitta hemma med ett pissigt humör. Till er killar som läser det hära förfan skärp er nu, klart man ska vara med sin flickvän på månadsdagen och inte dissa för polare... puss på er nu drar jag.


Kommentarer
Postat av: CHIPPEN

Saknar dig lillasyster //Din storebror chippen jag lever bor i spanien skicka ett mail till [email protected] och skriv din msn så addar jag dig älskar dig och saknar dig<3

2009-08-12 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0