fuck off seriöst

Sitter just nu i köket och är JÄVLIGT ARG.............. ska träffa madde snart och snacka om våra vanliga problem kärlek........ japp med punkterna kanske ni märket att jag är arg? skulle ju sova hos martin.... idag men NEJ han ska på fest  istället och dissar mig som vanligt, hänt lite för mycket nu tycker jag och det passar ju att man drygar på sms efter det också, fuckit, jag är jävligt känslig för saker och blir lätt lessen men ändå fortsätter du ?! FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK.... damp hejdå

Kommentarer
Postat av: madilen

fuck han, vi ska gifta oss, och sjunga BOM BOM POOWWW. :$ <3

2009-08-29 @ 23:37:23
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Danne

Håller helt och hållet med madde :O Du fötjänar så jävla mycket bättre än martin och mig jag bettede mig ocks som en idiot mot dig men sen insåg jag vad jag gick miste om . men det får man leva med.. men seriöst han har dissat dig för mycket förstår faktist inte hur du pallar :( Jossan du kommer nog välja rätt val . det känner jag på mig :P m,en du jag älskar dig glöm inte de ;)

2009-08-30 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0