fuck regn

Fan vad det regnar och jag som ska sticka ut snart :O fan säger jag bara! Har vait sämst på att uppdatera men jag har faktiskt haft fullt upp..

Torsdag - Träffade annie och emma vi var i stan tänkte dra på ung08  men det regnade så vi gick och åt på tacobar istället och shoppade lite..

Fredag - Var med emma och jonas och träffade frida som jag inte har träffat på evigheter hon har tydligen varit på behandlingshem, var på värmdö också.

Lördag - Krök hos matilda med, freja,emma,jennifer,ida,mirre.Efter det åkte vi till the voice var inte där så länge för det SÖG träffade calle där också, och martin men vi två taggade rätt tidigt hem till mig och sov najs.

Söndag - Hemma hos martin bara och tog det lungt spelade tvspel.. eller inte jag dåra utan älsklingen

måndag - SKOLA -.-' fast det var rätt mysigt ganska chill sådär !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0