mys

Igår så var jag me martin på dagen, det var helt okej men inte som det brukar vet inte varför. Men han skulle dra på krök sen så jag frågade madde om hon ville komma ut och snacka med mig för jag var rätt så nere. Så självklart kom älskade madde på engång satt och snacka och sånt, efter en stund bestämde vi oss för att bjud ain massa folk och röka vattenpipa osv, så ringde till martin och bad om tobak så fick det av älsklingen, hoppa på tåget och garva sönder för jag sa tydligen ''jag älskar att sjunga fett fiiiint'' haha va? wellwell möte upp söta chrille i norrviken, där vi börja mobba något random som hade käpp eller jag vettefan. sen Mötte vi upp freja och sandra osv senare och skit mysigt hade vi det. Laddar upp lite pics over and out puss


Kommentarer
Postat av: madilen

asnaiiz! :) tack för en mysig kväll, och tack för att du var så söt när jag pratade i telefon, aw. älskar dig! ♥

2009-08-05 @ 17:37:34
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0