sigtuna

Igår så åkte jag och emelie till sigtuna och bara tog det lungt, köte en varsin glass och en latte och satte oss vid vattnet och solade och lyssna på musik, väldigt najs. Efter det så gick vi runt lite i sigtuna och småprata om massa olika saker.. juste när emelie hade köpt en latte så sa hon
emelie-jag tar av locket för att kolla på latten
jag- men varför ska du göra det?
Emelie- josse? jag kan inte sätta på locket igen
så självklart får jag gå in på cafet igen och fråga om hjälp
lät unge fär så hära..
jag- Hej jag köpte den hära latten hära nyss och locket åkte av och nu kan inte jag sätta på det igen kan du hjälpa mig?!
HAHAHAHAHAH va pinsamt eller det kanske inte låter så pinsamt men lät ju som en jävla bimbo...

När jag kom hem så åt jag middag och drog till cissi efter det och färgade och slingade hennes hår, fyhelvete va sur hon va för det gjorde så ont haha. sorryfan!



Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad härligt det ser ut! Fina bilder är det också på dig och Emelie!

Solsken och en glass i handen vid vattnet, kan det bli mer underbart?

2009-09-01 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0