förlovad, en ny början

Har ni saknat mig? Klart att ni har det har faktiskt en nyhet till er läsrare jag och martin är förlovade nu faktiskt. Allt känns jättebra förutom att jag saknar honom för han har åkt bort någonstans.. Igår så var jag med honom i kista och shoppade lite sådära och gick ut och åt mysigt. Senare åkte vi hem till honom och drack tee och då kom det ni kommer aldrig tro det men han gick ner på knä också :O Fyfan bästa dagen i mitt liv, jag älskar honom obeskrivligt säg vad ni vill tar inte åt mej! puss


Kommentarer
Postat av: madilen

HAHA, URSÄKTA?! vartfan är josse äcklig? sjuka fan! ska du säga något så stå för vemfan du är, var inte anonym fega äckel! PINSAMT!

2009-06-20 @ 02:06:39
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0