jävla regn


Kommer ihåg den hära bilen kan bara säga att allt var som bäst då.. menmen lånade någon fråg grejs från maddes blogg (A)..

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - men hålla?! tungan vafan
2. Vara seriös än rolig ? - rolig ofc men lite seriös
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön mjölk
4. brinna upp eller drunkna ? - jag vill inte dö!
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
martin :$
2. sol eller måne ? - sol
3. vinter eller höst ? - höst
4. vänster eller höger ? - höger
5. solit eller regn ? - solit alltid
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass mums!

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
20.58
2. fullständiga namn ? - josefin maria bengtsson
3. Vart vill du bo ? - maddes och min takvåning i karlberg :O
 4. hur många barn vill du ha ?- två eller tre (a)
5. vill du gifta dig ? - självklart men när jag är äldre
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - skärsönder den hihi
7. har du ätit sushi ? - uuusch nej
8. lyssnar du på nu ? - sean paul- so fine
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - fyra :)
10. humör ? - jag är jätteglad

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? hm har inte träffat martin idag

2. sjungit ? - jag gör alltid det
3. blivit kramad ? - yesbox
4. känt dig fånig ? - gud ja!
5. saknat någon ? - min älskling sjukt mkt ''/
6. dansat galet ? -japp nyss me sis
7. klippt håret ? - nej
8. gråtit ? - nej
9. ljugit ? - nej
10. blivit kysst ? naaj
- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
HAHAHA för många gånger -.-'
2. har du en hund ? - nej
3. sover du helst sj eller med någon ? - med någon
4. tror du på spöken ? - hehe JA

Kommentarer
Postat av: madilen

'3. Vart vill du bo ? - maddes och min takvåning i karlberg :O' sheeett.. :o de vill jag också :ooooooooooo

2009-06-05 @ 13:04:07
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: josefin

jaa det tycker jag vi satsar på! :) <3

2009-06-05 @ 17:04:40
URL: http://depeend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0