jippikayey (?)

ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
adam palm - haha ja :O

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
becca- inte polare me henne längre..

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
kalle - Tror vi inte kommer ses efter det som hände på möja haha

ÄR NUMMER 18 SÖT?
älsklingen -  men det är klart som fan att han är! vackrast ffs! :)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
chrille - fan va snäll han ser ut :O

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
amir - på plattan..suck -.-'

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
andreas - ingen aning han har väl fullt upp me evelina..! :)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
david segiis - nja mitt ex men kan inte påstå att vi är nära!

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
addham - nejnej han köper cigg till mej när jag är i stan!

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anders - klart! han är min bästa killpolare!

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
elias - inget speciellt typ när vi ska ses osv

KÄNNER DU NUMMER 1?
abra - nja sådär

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
angelica- såklart mitt lilla ''emo'' (A)

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
amuday - gammla klasskompisar!

hahahah ltie roligt sådära nästan alla min kontakter börjar ju på bokstaven ''A'' skumt måste kolla upp det dära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0