jobbigt läge där

Allt har fuckadt upp sig totalt har storbråkat med min ''bästavän''. Sa till henne igår att hon skulle ha ett bra liv och aldrig höra av sig igen.. Jag menar klart jag ångrar att jag skrev så det erkänner jag hon är ju trotsallt min bästavän. Vi kan klara det hära om vi bara har tålamod, eller det så jag ser på saken faktiskt. Men jag har andra jag vill vara med också? Så det jag skriver nu menar jag absolut inget illa freja för jag vet att du läser min blogg.. Men du kan inte bli sur för att jag inte vill följa med på fest? Jag har faktiskt andra jag är med och jag kanske har roligare för mig än att gå och supa?.. Känns som alla har börjat bråka nu precis då sommarlovet börjat knas. Komigen vi ska jag dra iväg till landet tillsammans och massor andra ställen t:ex kryssning men aja du gör som du vill klarar mig bra vilket som helt ärligt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0