robin..

Robin vännen jag vet att du har det jättesvårt osv nu pga av det som har hänt. Men som sagt har varit skit orolig över dej sen du skrev ''hejdå'' på sms fattade ingenting först. Men snälla du måste kämpa och inte ge upp livet är somen berg och dalbana.. Tyvärr jag finns ju alltid här för dig raring har sagt det till dej oavsätt vad. Snälla ge inte upp hoppet tänkt på alla som älskar dig och bryr sig om dej. Din familj behöver dig vekligen nu. Och jag försöker hjäpla dig så mycket som det går. Men ibland så känns det som om det inte riktigt räcker till förstår du? Och förlåt för att jag skriver det hära tjejen du tycker om.. släpp henne hon är inge bra för dig ''/.. Tänker inte skriva på bloggen vad somhar hänt skriver bara att jag bryr mig om dig och finns och hjälper dig när som helst raring <3


Kommentarer
Postat av: madilen

whopa yosofine! ditt inlägg kommer en vacker, vacker dag :D

2009-06-28 @ 17:37:04
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0