du vet vem du är..

im lost without you, jag behöver dig vid min sida för att få kraft till att orka. Säger inte att jag måste ha dig som min pojkvän eller något sånt. Säger bara att vi kommer inte komma längre om vi slutar kämpa nu. Därför säger jag inte hejdå för jag tänker aldrig att säga det. Jag lovade att jag aldrig skulle säga hejdå och bara lämna dig. Håller det också så om du bara är ute efter ett ''hejdå'' så du kan gå vidare så kommer jag nog aldrig att säga dom orden till dig. Om jag skulle vetat allt det hära ifrån början skulle jag ändå tagit chansen för du gjorde mig lycklig. Du visade mig vad lycka var.

Kommentarer
Postat av: Danne

Men josefin varför kan du inte hjälpa mig gå vidare va? du har ju redan gjort det.. du har ju martin. Det verkar som du har det bättre med honom och det är därför jag vill höra ett hej då . Vill verkligen inte förstöra för er för ni verkar vara lyckliga och det är bara det som betyder för mig. Jag vill att du ska vara lycklig även om du inte är det med mig , även om jag inte är lycklig så spelar det ingen roll. visst du lovade . Det gjorde jag me men se vad som hände . Jag gjorde mitt livs mistag och det får jag leva med . ett liv utan dig kanske ser väldigt tomt ut men jag måste försöka klara mig , jag ber bara om lite hjälp på traven :'(

2009-05-03 @ 16:07:32
Postat av: Danne

Josefin . Varför kan du inte bara hjälpa mig komma över dig.. du har ju gjort det. Du har ju martin nu . Och ni verkar vara lyckliga tillsammans så tänker inte sabba det som ni har.. bara du är lycklig, även om du inte är lycklig med mig så bryr jag mig inte bara du är lycklig. Jag lovade ochså och se hur det blev. Nu får jag leva med mitt livs mistag , det är skitsvårt och det är därför jag ber om lite hjälp på traven . Du förstår nog säkert inte. Men jag vill bara ditt bästa även om jag inte finns med i den bilden så blir jag glad . Nu har du hört vad jag har och säga nu är det upp till dig

2009-05-03 @ 16:12:47
Postat av: danne

jag är så desperat, jag ser att du har martin osv men jag vill verkligen inte förlora dig. snälla om du inte vill säga hejdå och du vill inte ha mig som pojkvän vad vill du då ha? vänskap ställer jag inte upp på. kanske med förmåner för jag älskar din fitta! den bästa på länge..

2009-05-05 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0