fyfan

Bra med er eller? Fyfan mår ganska så illa nu är bakis.. Men kan berätta om vad jag gjorde igår. Självklart så var jag me käraste martin, vi hade jättemysigt köpte redbull och 2paket cigg och satte oss nere vid stranden och bara myste galet. Senare kom freja så vi drog hem till martin och käkade. Började ''för kröka'' lite där.Efter det så drog vi och mötte upp alla som glaaada boysen och röktevattenpipa! Idag ska martin träffa sitt ex.. som fortfarande typ gillar honom och är skit sur för att han är med mig. Så är ganska nervös över vad som kommer hända ''/ aja laddar upp bilder senare puss

Kommentarer
Postat av: en som hatar er

Bäst du tar bort det här inlägget innan du och Martin får en jävla massa problem. Ni är äckliga!!!!!

2009-05-05 @ 14:45:52
Postat av: freja the pimp

åååå, läskigt ''not' !

verkar som om exet har blivit lite surig och svartsjuk av sej ! xD

2009-05-05 @ 17:28:22
Postat av: Anonym

jag är exet och det är fan inte jag som skrivit det. Håller mig utanför era små bråk

2009-05-06 @ 08:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0