misslyckat krök

Igår så skulle vi på krök, så misslyckat ska jag bara säga! En glömmer sin väska med för och efternamn full me sprit i. Asså i själva hallen. En annan råkar gå ut och visa sitt ansikte för väktarna, dom ringer till snuten och tror ni dom kommer? Jaa det gjorde dom skulle tagigt det som inbrott, alla sprang som inihelvete.Gömmde oss bland buskar och jag vet inte vad. Alla var ju skit rädda hahah nej efter det så bestämmde jag och martin oss för att åka hem. Så vi gick där som ingenting och drog snabbt som fan till tåget. Skit bra när man har en väska full me öl och sprit på sig också! haha puss

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här och få 25 extra poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 14:29:21
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Du vet vem..

Josefin, jag är verkligen glad för din skull att du hittat martin :) han kommer säkert vara en mycket bättre pojkvän än vad jag någonsin var :O men jag ville verkligen inte säga hej då till dig , men eftersom jag ville ditt bästa så sa jag hej då . Men tycker ändå att jag förtjänade ett hejdå från dig istället för att du inte sa någonting. jag klantade mig och nu får jag leva med det , men snälla kan du bara säga hej då kommer säkert bli mycket lättare för mig att glömma dig för jag har bara varit hemma och tänkt på dig dag ut och dag in . Jag förtjänar inte dig , men du förtjänar verkligen den bästa , jag skriver inte det här för att jag vill att du ska komma tillbaka skriver detta för att du ska veta hur jag känner. Så snälla du kan väll skriva hej då på sms eller något när du ser det här . Jag ber dig verkligen skriv iaf något. Jag älskar dig </3 =/

2009-05-03 @ 04:28:14
Postat av: hahahahahhahaahha

PATETISKT! den som skrev det där förtjänar bättre, kolla in blondinäcklet!

2009-05-05 @ 17:25:09
Postat av: Anonym

Du är äcklig , inte blondinen ! omogen hörru !

Du är säkert bara avensjuk för att ala vill ha henne och ingen vill ha dej !

2009-05-17 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0