bläää tråk

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja det har jag (a)
2. Vem tillbringade du två timmar med idag? only me
3. Hur löd ditt senaste sms? till Fredrik - Tack så mycket älskling :D!
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa.
5. Icke godkänt i något ämne? matte tyvärr -.-
6. Vilken är din favoritplats? I min säng
7. Vem får dig att må bra? Tjejerna
8. Hur många kuddar har du i sängen? 5 :O
9. Var har du bott? märsta..
10. Tycker du om kinamat? älskar
11. Tycker du om kaffe? latte är alltid gott
12. Vad dricker du helst till frukost? tee
13. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska, och spanska
14. Föredrar du havet eller bassäng? Havet
15. Vilken var den senaste boken du läste? Bara du
16. När var du i kyrkan senast? Hahah på martins konfa...
17. Har du någon piercing? ja, tungan och ögonbrynet...R.I.P naveln
18. Har du någon tatuering? nej men ska tatuera mig snart!
19. Har du pojkvän/flickvän? just nu nej.. orkar inte lägga ner tid på det igen !
20. Har du en bästa vän?Freja, och några andra som står mig närmast
21. Vad är ditt mobil nummer? klart jag säger det..07396...HEMLIGT!
22. Vad ska du göra ikväll? Fyller år så VAD TROR NI? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0