fördriver tiden you know..

KÄRLEK:
Är du kär just nu? driv? Klart jag är..eller lite iaf (A)
Har du någon kille just nu? you know you know..
Har du dumpat någon? haha självklart "/
Har någon dumpat dej? mmh.. men vem bryr sig :)
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? jo har hänt.. :O
Vem kramade du senast? marcus
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? sure men bara om hon är berädd på att dö efter!



KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? Klart det är, något spännande som händer då iaf!
Vill du bli kriminell? Alltid ska bli störsa maffialedaren, oh ja ni kommer veta vem jag är!
Varför gör du sånt här? no lifer!
Vad är inte okej med att vara kriminell? äsch vem bryr sig..suck
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? ja klart som fan att jag skulle!
Har du suttit i fängelset? nej.. eller?
Vill du hamna i fängelset? Men nej?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? jaa eller ganska
När grät du senast?ööh..?  förra veckan
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? en gång
Du har slagit ner någon? jaa
Du har skadat någon med flit? haha rätt ofta
Har du någon gång velat döda någon? Skoja inte.. OM jag har
Vem bråkade du senast med?hans namn är inte värt att skriva :)
Har du blivit våldtagen? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0