inte hunnit skriva

Kan berätta lite om vad som har hänt sen igår dåra. Började med att jag vakna igår och sega hemma, efter det åka jag och emelie och marcus och pappa till uppsala.. Efter det så var ajg hemma och vänta på fredrik men han låg på sjukhuset så det vart inget. Åkte ist till freja och var me matilda,jennie,elias,lollo,filip och choppe och rökte vattenpipa och kolla på skräckfilm..
Söndag - Försov mig skulle vara i t:centralen kl 11 på morgonen för att möta upp marcus men jag sov till tio i elva så kom vid 12 ist, sen åka jag och han till sollentuna centrum och kolla runt och tönta oss lite. Efter det så tog vi tåget tillbaks till stan och fikade en snabbis. Sen vart det mot freja och mysa med en massa filmer,. Ååh kommer sakna marcus jättemycket nu, fast aja vi sses ju om 3 veckor -.-' puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0