kan inte fortsätta

Känslan har kommit tillbaks igen, jag hatar att vara ensam det är det värsta jag vet.. klarar inte av det längre. Om dagarna går jag omkring och fejkar mitt leende och låtsas vara så jävla glad men helt seriöst gråter jag så jävla mycket på insidan.. Jag hatar det du gjorde mot mig men jag älskar dig så sjukt mycket. Måste skriva för att få ut mina känslor. Vill bara kunna släppa taget om dig och få vidare men det går fan inte. Går ju inte ens 1 minut utan att jag tänker på allt vi ha gått igenom och alla jävla minnen.. Jag öppnade upp mitt hjärta för dig lät dig komma in, litade på dig fast jag inte borde gjort det. Mitt största problem är att jag litar på folk och inte räknar med att bli sårad. Det vi hade var så fint, vi skulle fixat det om du vara försökte och gav allt en chans. Men du valde din väg tillbaks och sket totalt i mig. Typ slet ut mitt hjärta och trampade på det, Ungefär så jag känner just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0