i'm home hun,

Ja ni ser ju rubriken, eller ja jag har varit hemma ett tag nu kan börja berätta vad som har hänt dom senaste dagarna..

Fredag - Var med freja och felicia och filip det var meningen att jag och freja skulle ''spionera'' på felicia och filip när dom hade filmkväll hahah men frejas blondahår avslöjade allt -.-' .. Efter det tog jag och felicia bussen hon drog hem och jag till martin, vi haaaade as mysigt fast han somnar alltid så snabbt :O:O:O.. gash men men sånt får man leva me..

Lördag - Skulle träffa anna i stan för vi skulle ut till hennes landställe i typ rimbo en bit utanför norrtälje tror jag, men är inte säker. Vi skulle först mötas i tc men något med gastuber och eld på spåret vid blåalinjen osv osv orsakade så att tuben inte stannade i tc eller man fick inte ens gå dära, och en bit av vägen hade dom spärrat av så jag tog bussen till östermalmstorg. Vi hade det jättekul på hennes ladställe skiiit mysigt ställe.

Söndag - Hemma, har duschat och bara tagit det lungt räknat min syrras matte för att hon inte kunnde Jippikayey.. Jäääävlar va mycket jag skriver.. men det känns bra att skriva av sig lite har inte gjort det på ett tag. Mitt minneskort är fullt så har inte kunnat tagit några bilder :( men ska fica det lovar Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0