sämsta

Var på väg ner till station tidigare idag, så är det 2 stycken killar en av dom säger ''ooufh kolla blondinen'' den andra säger.

han - Du blondinen ?
jag - aah vad?
han - du ser ut som min blivande flickvän :O
jag - haha hm ah okej gulligt ;)
han - kan jag få ditt nummer?
jag - hm.. hejdå

Gash sämsta raggningsrepliken ju, gulligt hörru haha, fast det var ändå kanske så kul när han sa det jag försökta hålla mig för garv men det gick ju sådära halft bra. Nu är det bråttom ska vara klar om en timme så bäst att jag börjar fixa mig nununu :O:O btw tack bleev sjukt lättad när jag kolla in fejjan idag, great puss på er


Kommentarer
Postat av: freja

Tack sötnos för bilden, ja är ju en riktig HETING !;D

2009-09-12 @ 23:09:58
URL: http://barafrejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0